Alla inlägg den 3 mars 2011

Av taintedlove - 3 mars 2011 19:59

Jahopp, hej antar jag.


Vet fortfarande inte riktigt vad jag har tänkt få ut genom att ha en blogg. Min vardag är inte särskilt intressant att skriva om precis. Det finns inte något speciellt som jag kan tänkas skriva om som jag är intresserad av. Kommer troligen bli mest sånt här konstig tjöt..


Jaaaaaaaaja, ska försöka pallra mig till praktiken imorn. För er som inte vet (okej, inte nån som läser ens men skriver så för sakens skull) så har jag och alla andra medietreor APU (vad det nu står för, praktik är det i alla fall) nu. Och jag praktiserar på Lane-ryrskolan. Förvånandsvärt kul, dock bara vart där i två dagar, sen blev jag sjuk..... Japp.


Sen blir det att möta upp Sarovich för att köpa studentband till Trägårn, så man kommer in där när studenten väl äger rum. Awwwesome. Och troligenvis slutar det med att vi hamnar hemma hos mig med en chipspåse, dipp och litervis med cola. Är för seg för utgång imorn sååå. 


Ååååh vad jag babblar och vad ingen bryyyyyyr sig. hejdå.



Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
Jag säger, lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

 

Av taintedlove - 3 mars 2011 15:12

Varför varför varför har jag skaffat mig en blogg igen? Jag orkar ändå aldrig riktigt bry mig om den.. Men men, det verkar som alla på denna runda jord bestämmer sig för att skaffa en, och jag vill självklart vara som alla andra.. Det kan även bero på att jag är extremt uttråkad efter att varit hemma i nu två dagar och är sjuk.  Aaaaaaaawesome..

I alla fall, jag är snäll liten flicka som är inne på sina 18 år i livet. För att fördriva tid/mitt liv står jag ut med mina vänner, avslutar mitt sista skolår, hänger på krogen och ser på serier. Oj vad rolig jag får mig själv att låta. Jaja, får se hur länge jag orkar försöka hålla på med detta. Hejs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards